Danas je, 31.3.2015., vezano uz projekt Poduzetničko učenje, skupina trećaša i maturanata naše škole, u pratnji profesora Josipa Bešlića i Jasminke Petric, napravila jedan zanimljiv edukativni izlet u Mostar. Naime, dok su maturanti u sklopu Dana otvorenih vrata, odnosno profesionalne orijentacije učenika koja se provodi od ove godine, posjetili laboratorij Agromediteranskog zavoda, za učenike trećih odjela: Kristinu Knezović, Mirjanu Jukić, Andriju Mitra (3.a); Davida Bakulu, Mariju Zlomislić, Gabrijelu Miličević, Josipa Čuturu (3.b); Slavena Bakulu, Anitu Jukić, Anamariju Begić (3.c); Jelenu Jukić, Barbaru Kovač i Filipa Bagu (3.d) pripremljena je zanimljiva radionica u CISO centru (Centar za informiranje, savjetovanje i obuku) pri Zavodu za zapošljavanje HNŽ-a.
Djelatnice CISO centra Saudina Udovičić i Šejla Fejzagić učenicima su prezentirale rad svoje institucije, predočile im uvid u stanje na tržištu rada te im dale nekoliko korisnih natuknica vezanih uz profesionalnu orijentaciju, a potom su učenici ispunili nekoliko zanimljivih upitnika koji bi im mogli pomoći u otkrivanju svojih sklonosti kojih do sada možda nisu bili svjesni. Druženje sa susretljivim djelatnicama CISO centra proteklo je u izuzetno opuštenoj atmosferi, a neki od učenika su duhovito komentirali kako su „promašili“ u dosadašnjim razmišljanjima vezanim uz budući izbor zanimanja.
Nakon toga su obje skupine posjetile Tehnološki park INTERA u kojem su dobili vrlo jasan uvid u nevjerojatne poslovne mogućnosti koje pruža Hercegovina, što ih svakako može i treba ohrabriti da svoj profesionalni napredak grade upravo ovdje. U INTERI su se upoznali s pojmovima poput poslovnog inkubatora, dobili su informacije kako već kao studenti mogu stupiti u kontakt s renomiranim tvrtkama, a na licu mjesta su mogli vidjeti kako uspješno funkcioniraju male tvrtke udružene s istim takvima. Možda je najvažnija poruka ona da trebaju vjerovati u sebe i svoje sposobnosti, te se usuditi preuzeti inicijativu.
Učenici su ovim posjetima više nego zadovoljni, dobili su informacije koje su im do sada bile nedostupne, a u budućnost mogu gledati puno optimističnije. Ove ocjene se pogotovo odnose na učenike trećih odjela jer oni će tek početi razmišljati o profesijama koje bi im mogle biti zanimljive i prema kojima pokazuju sklonosti.