Tijekom trajanja projekta „Poduzetničko učenje“ predviđeno je, nakon Modula I, realizirati i Modul II, obuku za nastavnike, kroz koju dobivaju važne kompetencije te informacije o različitim metodama koje se koriste s gledišta poduzetničkog učenja. Ovaj Modul je realiziran tijekom dva dana (17. i 18. travnja 2015. godine), a sudjelovali su profesori naše škole Jasminka Petric, Mirjana Galić, Silvija Slišković, Ante Jukić, Renata Čale, Josip Bešlić, Danica Dutina, Ljilja Čutura, Ivana Polić, Vladimir Čutura, Vesela Knezović, Anita Marić, Ana Katarina Bonić, Milivoj Granić, Martina Tomić, Antonija Ćorić, Marija Vučić, Marija Vranješ i Josipa Kondža, zatim učiteljice razredne nastave iz Osnovne škole Ruđera Boškovića Grude Vesna Ćorluka, Josipa Pandžić i Marijana Tomas.
Tema obuke je, između ostalog, bila poduzetništvo, poduzetnik i poduzetničke ideje kao pojam, ishodi i konkretni ciljevi poduzetničkog učenja kroz koje bi poduzetni nastavnici stvarali poduzetne, kreativne učenike, samostalne u donošenju odluka i spremne na preuzimanje rizika s ciljem postizanja uspjeha na profesionalnom ili osobnom planu. Nadalje je bilo govora o povezanosti ekonomije i ekonomske terminologije s radom u učionici. Predavači Lucija Mikulić, koordinatorica projekta u OŠ u Grudama, Viktorija Bošnjak, savjetnica za srednje školstvo u Ministarstvu obrazovanja, znanosti, kulture i športa i Danica Vasilj, predstavnica Agencije za predškolsko, osnovno i srednje obrazovanje su na zanimljiv, kreativan način te kroz niz radionica približile nastavnicima važnost cjeloživotnog poduzetničkog učenja.
Nadamo se da su uspjele motivirati nastavnike za unošenje pozitivnih promjena u svoj rad što bi učenicima pomoglo u lakšem savladavanju gradiva, iznošenju svojih ideja za razne aktivnosti i inovacije unutar i izvan nastave. Krajnji cilj u konačnici i jeste učiniti učenika subjektom nastave i izvannastavnih aktivnosti čime postaju samosvjesnije i poduzetnije osobe.