Indeks inkluzivnosti

U četvrtak, 29. listopada 2015. godine, održan je sastanak s predstavnicima koordinacijskih timova Indeksa inkluzivnosti  svih javnih vrtića, osnovnih i srednjih škola, gdje se razgovaralo o uporabi Indeksa inkluzivnosti u školskoj godini 2014./2015., odnosno o procesu provedbe sveobuhvatnog anketiranja učenika, iskazanih prioriteta, tj. problema i nedostataka u nastavnom procesu te o poteškoćama na koje su članovi koordinacijskog tima nailazili tijekom provedbe samoprocjene škola i tijekom izrade razvojnih planova.

Zajednički zaključak je da cijelu metodologiju treba učiniti pristupačnijom svim akterima škole, ostvariti kvalitetniju suradnju Vijeća učenika, Vijeća roditelja, nastavnog osoblja i uprave škole, stvoriti bolje vremenske i prostorne uvjete za samu provedbu Indeksa te poboljšati suradnju s lokalnom zajednicom i lokalnom upravom. Sastanci i seminari o metodologiji Indeksa s načelnicima općina planirani su za mjesec prosinac te se očekuje ostvarivanje bliskije suradnje s lokalnom upravom. Indeks inkluzivnosti može poboljšati kvalitetu rada u školi ukoliko mu se posveti potrebna pozornost,  jer je najbolji način ukazivanja na probleme u odgojno-obrazovnom sustavu sagledati mišljenja njenih izravnih i neizravnih sudionika – učenika, uposlenika škole i roditelja. Predstavnica naše škole, prof. Josipa Kondža, izrazila je zadovoljstvo dobrom suradnjom s roditeljima i učenicima, članovima koordinacijskog tima i kvalitetno odrađenim dosadašnjim zadacima Indeksa inkluzivnosti kojima se pristupilo s puno motivacije i želje za dobrim rezultatima. Razvojne planove naše škole možete pronaći ovdje.